Wednesday, October 10, 2007

致:线人一号


感谢你提供了非常有利的情报。有机会一定请你吃Fresh Fishie Fishie Sashimi!

还有一件事。。。我记得我对你的称呼一直都是

“妹妹”(不是“Ah Pui”)。。。对你姐则是
“Ah Dear"。

而你们俩也一直都称呼我“小姐姐”。。。

习惯是很难改的,而这个称呼其实也超超超亲切和

“有味道”,因为它代表着童年的岁月和回忆。。。
但问题是,如果如今我们通电话或是终于碰头时,
你们还高呼我“小姐姐”,会不会。。。怪怪的?

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。。。

其实还蛮想试试看,毕竟已经 好-多-年 没听过了,

可以重温旧梦!

我们很快就会重逢,ok! 要给我一点时间好好保养保养一下,做多几次masks, 还有再设计一个够劲够年轻的造型,那当我和你们这些青春无敌的家伙走在街上时,才不会一直觉得 我-的-青-春-小-鸟-一-去-不-回-来!






2 comments:

Anonymous said...

XIAO JIEJIE!

weird meh? i can't imagine me calling you like.. DAWN.. when we meet. So, who cares.. i'm stickin to callin you xiao jiejie! lalala.

okies.. i wan fresh salmon sashimi. thanks in advance!

MEIMEI!

Professor Dawn said...

Yeayeayea...I think it'll really feel really weird if you were to address me as anything other than XiaoJieJie hahahaha!

But...imagine...when you are like 70 and I am like 76 or 77...you will have introduce me to your grandchildren as XiaoJieJie Po Po!